Tego Typu Znieczulenia Powodują

Aby zaoszczędzić pacjentom bólu przez czas operacji lub innego zabiegu medycznego stosuje się różnegorodzaju znieczulenia. Typ znieczulenia dostosowuje się w zależności od wieku chorego, jego stanu zdrowia i innych związanych z tym potrzeb. Jednym z najbardziej znanych znieczuleń jest znieczulenie ogólne tzw. narkoza.

Znieczulenia w stomatologii.

W leczeniu stomatologicznym wykorzystuje się znieczulenia miejscowe. W formie sprayu, żelu lub w postaci zastrzyku (iniekcji), którym można wykonać znieczulenie nasiękowe, śródwięzadłowe i śródkostne. Tego typu znieczulenia powodują, że pacjent nie odczuwa bólu, ale uczestniczy w zabiegu. Oprócz w/w metod wyłączenia bólu prywatne gabinety dentystyczne oferują komputerowy system dozowania znieczulenia. Bez strzykawkowe znieczulenie korzystnie wpływa na komfort pracy stomatologa, ponieważ pacjent nie odczuwa stresu i strachu przed „zbliżającą się do niego strzykawką” ze znieczuleniem.

Znieczulenie przewodowe.

Zastosowanie tego typu znieczulenia powoduje u pacjenta zniesienie czucia bólu. Oprócz blokowania bólu, następuje także wyłączenie odczuwania zimna, ciepła oraz dotyku w tym obszarze ciała w którym wykonywana jest operacja czy zabieg. Dlatego w niektórych sytuacjach znieczulenie przewodowe jest korzystniejsze, ponieważ jest zdecydowanie mniej obciążające dla organizmu aniżeli ogólne.

Znieczulenie komputerowe.

Wizyta u stomatologa przez wiele osób odkładana jest z powodu strachu przed bólem. Pacjenci bardziej boją się zastosowania środka znieczulającego niż samego leczenia. Ten lęk można odłożyć już do lamusa. Ponieważ w aplikacji znieczulenia dokonał się prawdziwy przewrót. Nowoczesna stomatologia wprowadziła bezbolesny system znieczuleń komputerowych. Dzięki, któremu podanie znieczulenia nie powoduje bólu, pieczenia, czy też nieprzyjemnego rozpychania. Dodatkowo dzięki urządzeniu pacjent po wyjściu z gabinetu stomatologicznego nie odczuwa skurczu twarzy.

Znieczulenia przy porodzie.

Znieczulenie zewnątrzoponowe to najpopularniejsza forma łagodzenia bólu porodowego. Oczywiście ten rodzaj znieczulenia jak każdy zabieg medyczny ma swoje wady. Może prowadzić do powikłań, którymi są najczęściej bóle głowy. Owe bóle mają charakter przemijający i ustępują po odpoczynku i nawodnieniu przy użyciu kroplówki.

Ogólne znieczulenie.

Celem znieczulenia ogólnego jest wyeliminowanie niedogodności śródoperacyjnych. Czyli, zniesienia bólu, świadomości, odruchów czy zwiotczenia mięśni szkieletowych. Znieczulenie ogólne podawane jest dożylnie lub przez wdychanie gazu usypiającego. W trakcie operacji personel anestezjologiczny monitoruje stan pacjenta podczas znieczulenia.

%name Tego Typu Znieczulenia Powodują

Eco Slim

Zamów dzisiaj i otrzymaj darmową wysyłkę i gwarancję satysfakcji.

50% Tylko dziś!